Pokud budeme chtít pracovat v oblasti tvorby webových stránek, tak se zkrátka s angličtinou budeme setkávat na každém kroku. To samé bude platit i v oblasti internetového marketingu.  Je sice pravdou, že někdo si zakládá blogy pro radost nebo aby svoje zkušenosti předal dál, ale mnohdy za tím stojí i měsíční práce, která má přinést úplně jiné výsledky. Díky moderní technologii se dá skutečně vydělávat i tvorbou webových stránek a případně jejich spravováním. Není divu, internet proniká čím dál více do životů nás všech a v podstatě se dá říci, že se bez něj těžko obejdeme. V dřívějších dobách se informace získávaly na úplně jiných místech, než je tomu v dnešní době. Jen to má jeden háček, na nové webové stránky, které mají přinést zisk je nutno přivést nové uživatele. To ale bez kvalitního a zajímavého obsahu nepůjde.

marketing webový

Není třeba být programátor

Způsobů, jak si vytvořit internetové stránky existuje hned několik. Můžeme se spolehnout na řadu off-line programů, kdy některé jsou úplně zdarma nebo za paušální poplatek, případně na redakční systémy nebo přímo na tvůrce, kteří vytvoří obsah přesně na míru a s veškerou propagační péčí. Během této práce se můžeme běžně setkat s anglickým výrazem lead. Nemá přímý český ekvivalent, proto se bude používat v této podobě, ostatně jako mnoho dalších výrazů. Pro autora webu a jeho správce, je ale nad míru důležitou součástí. Pokud chceme, aby se naše stránky staly výnosným produktem, tak se budeme snažit je nějakým způsobem vytvořit tak, aby vydělávaly. Dá se to jednoduše udělat vložením reklamy nebo banneru a podobně. Návštěvník při návštěvě stránek na tlačítko klikne a dá se říci, že tím projevil nějaký zájem o tuto propagaci a je velice blízko od toho udělat další krok a stát se přímým zákazníkem. Získat leady touto cestou je nejsnadnější forma a jen projevený zájem o určité služby naplnil tento výraz, dále končí a je nahrazován čistě obchodní aktivitou.

příležitost

Jak získat leady?

  • přes webový formulář
  • registrací
  • stažením e-booku
  • při různých soutěžích při vložení e-mailu nebo telefonu
  • existuje dalších mnoho způsobů, jak získat potřebné informace od návštěvníka a vytvořit z něj uživatele, případně zákazníka.

Ohodnoťte příspěvek